반응형
 모든 음악을 모아서 듣고 싶을 때 http://usmiling.tistory.com/376 ☜ ◀


It's late in the evening.
She's wondering what clothes to wear.
She puts on her make up.
But she's with her long blond hair.
And then she asks me, "Do I look alright?"
And I say, "Yes, You look wonderful tonight"

We go to a party.
And everyone turns to see
This beatiful lady that's walking around me
And then she asks me, "Do you feel alright?"
And I say, "Yes, I feel wonderful tonight"
And I feel wonderful
Because I've seen a love like in your life.
And the wonder of it all is
That you just don't realize
How much I love you

It's time to go home now
And I gotta makin' her hand
So I can give her the car keys
And she helps me in the bed
And then I tell her
As I turn out the light
I say, "My darling, You were wonderful tonight"
"Oh my darling, You are wonderful tonight"


늦은 저녁입니다.
그녀는 무슨 옷을 골라 입을까 망설이고 있지요.
화장을 하고
금발의 긴 머리를 빗어 내립니다

그리고나서 내게 묻네요.
나 괜찮아 보여요?
그래서 나는 말해주었죠.
당신 오늘 밤 정말 아름다워.

우리는 파티에 나갑니다.
모두들 내 옆에서 걷고 있는 이 아름다운
여인을  보기 위해 고개를 돌리네요.

그러자 그녀는 나에게 묻습니다
기분 괜찮아요?
나는 "오늘 밤 난 정말 멋진 기분이야."

나는 정말 행복했습니다.
그대 눈속에서 사랑의 빛을 보았기 때문이지요.

그런데 그 무엇보다 놀라운 것은
그대를 얼마나 사랑하는지
그대가 깨닫지 못하고 있다는 거예요.

이제는 집으로 돌아갈 시간이에요.
나는 머리가 아파서
그녀에게 차 열쇠를 건네 줍니다

그녀는 나를 침대 위에 뉘였지요.
나는 불을 끄면서 그녀에게 말합니다.
내 사랑.  
오늘 밤 당신은 너무 멋있어.

오 나의 사랑,
오늘 밤 당신은 너무나 아름다워요.


반응형
사업자 정보 표시
그레마자 | 김용일 | 서울특별시 성북구 돌곶이로 18길 29, 1층 좌측(석관동, 그레마자공작소) | 사업자 등록번호 : 252-79-00271 | TEL : 010-7755-2287 | Mail : freesnut@naver.com | 통신판매신고번호 : 제 2019-서울성북-1435호 | 사이버몰의 이용약관 바로가기
Posted by Usmile~* :


이 블로그에서 오른쪽 마우스 클릭 및 드래그는 금지입니다!